هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل ایران زمین مشهد

iranzamin1.jpg

هتل ایران زمین مشهد که از هتل های 3 ستاره و شیک مشهد می باشد، در بهمن ماه سال 1393 و در مرکز شهر مشهد افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و به دلیل این که فاصله آن تا حرم امام رضا تنها 7 دقیقه می باشد،مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم رضوی دارند.

iranzamin4.jpg

iranzamin2.jpg

هتل ایران زمین مشهد دارای 6 طبقه و مشتمل بر 90 باب اتاق است که شامل سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال می باشد.از امکانات اتاق های این هتل میتوان به یخچال،اینترنت،سرویس ایرانی،ماهواره و.... اشاره کرد و میهمانان تور مشهد میتوانند سفر آرام و راحتی را در این هتل مشهد تجربه نمایند.

iranzamin3.jpg

iranzamin5.jpg

امکانات هتل ایران زمین مشهد:

رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته،، فضای اختصاصی برای پارکینگ،لابی،اینترنت در لابی، استخر و سونا،خدمات منحصر به فرد خانه داری ۲۴ ساعته، تجهیزات نوین لاندری، مینی بار با هزینه و تجهیزات مدرن و....از امکانات هتل ایران زمین مشهد می باشند که همراه  با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

iranzamin2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نیلگون مشهد

nilgoon1.jpg

هتل نیلگون مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در خیابان هفده شهریور واقع شده و فاصله آن تا راه آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.البته لازم به ذکر است برای رفاه حال زائران عزیز، هتل نیلگون مشهد 3 سرویس رایگان به حرم را در هر روز مهیا کرده است.این هتل به بازارها و مرکز شهر نیز بسیار نزدیک می باشد.

nilgoon2.jpg

هتل نیلگون مشهد دارای ۲۵واحد در 5 طبقه است که شامل ۲۰ واحد تک خوابه و ۵ واحد سوئیت به صورت تخت و کاناپ می باشد.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون  میز غذا خوری، تلویزیون، ماهواره ،تلفن،سرویس چای و...می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند اقامت خوبی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه نمایند.هتل نیلگون مشهد رستوران ندارد و بنابراین صبحانه ، ناهار و شام در اتاق سرو می شود. فولبرد شامل صبحانه بوفه، نهاربا 5 منوی انتخابی و شام نیز با 5 منوی انتخابی و به صورت خوراک می باشد. 

nilgoon3.jpg

nilgoon4.jpg

امکانات و خدمات هتل نیلگون مشهد:

از جمله امکانات رفاهی هتل نیلگون مشهد می توان به :آسانسور، پارکینگ،اینترنت ، پکیج تهویه،صبحانه سلف سرویس، تاکسی سرویس،روم سرویس‌ ،لاندری با امکانات کامل ،لابی با فضای مناسب،سالن بدن‌سازی،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشک شویی،صرافی،صندوق امانات و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و راحتی را تجربه نمایند.

nilgoon5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: